[Kącik młodego czytelnika] Minecraft -tom III – Sfe R. Monster Sarah Graley

Tom III komiksu Minecraft to świetna opowieść o przyjaźni i odwadze w przyznaniu się do błędów.

Candace, Evan, Grace, Tobi i Tyler przeżywają liczne przygody w Świecie Podstawowym. Pewnego dnia trafiają na tajemniczy uszkodzony portal. Przenosi on ich do dziwnego i cudownego zakątka Netheru, którego wcześniej nie znali. W jego eksplorowaniu ma im pomóc ich specjalistka od Netheru, Grace. Jednak w obliczu nowych zagrożeń Grace odkrywa, że brzemię wiary, jaką pokładają w niej jej przyjaciele, zanadto ją przytłacza. Gracze trafiają do niesamowitego bastionu, w którym na każdym kroku czają się nowe zagrożenia… ale tym razem muszą im stawić czoła bez pomocy swojej ekspertki. Wygląda jednak na to, że aby poradzić sobie z nowymi zagrożeniami, przyjaciele będą musieli ponownie połączyć siły… (opis wydawcy)

 

Minecraft 

Znana i lubiana gra komputerowa, w którą grają i dzieci i dorośli na całym świecie. Mam również w domu fanów tej gry, więc z dużymi oczekiwaniami przystąpiliśmy do lektury.

Komiks pięknie narysowany, widać dbałość o szczegół w odwzorowaniu świata z kamiennych bloków. Historia o grupie przyjaciół również przypadła do gustu młodym czytelnikom. Kolejna część opowieści o młodych bohaterach to także kolejne odsłony elementów gry. 

Warto sięgnąć po ten komiks i zajrzeć do świata Minecraft, chociaż  tej strony.  Młodzi fani gry na pewno nie będą zawiedzeni. 

Scenariusz wyszedł spod pióra Sfé R. Monster („Eth’s Skin”), a rysunki przygotowała Sarah Graley („Glitch”, „Donut the Destroyer”).


Za egzemplarz do recenzji dziękujemy Wydawnictwu Egmont

Wydawnictwo Egmont logo

Komentarze

komentarze

One Reply to “[Kącik młodego czytelnika] Minecraft -tom III – Sfe R. Monster Sarah Graley”

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Facebook IconTwitter IconŚledź nas n Instagramie!Śledź nas n Instagramie!

Korzystając z tej witryny akceptujesz politykę prywatności więcej informacji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close